.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

* كويت، روند دشمني با ايران را شدت مي‌بخشد. روزنامه كويتي الوطن نوشت: نمايندگان كويت نشست ويژه‌اي را با حضور مقامات ارشد دولتي درباره رابطه با ايران برگزار مي‌كنند. اين نمايندگان اعلام كرده‌اند اين جلسه به دنبال آنچه آن را "كشف شبكه جاسوسي مرتبط با ايران" ناميده‌اند برگزار خواهد شد و هدف از آن "آگاهي از تصميمات اتخاذ شده از سوي دولت كويت براي مقابله با خطر ايران و بررسي مسئله حضور نيروي كار ايراني در كويت" است. كويت چندي پيش ادعايي مبني بر كشف شبكه‌اي جاسوسي با عضويت چند ايراني مطرح كرد كه با تكذيب مقامات ايراني رو به رو شد. كويت همچنين در رابطه با ادعاي كشف شبكه جاسوسي وابسته به ايران در اين كشور سه ديپلمات ايراني را ازكويت اخراج كرد. ايران نيز در اقدام متقابلي سه ديپلمات كويتي را اخراج كرد.
* مجلس بحرين هم به وظيفه‌اي كه براي دشمني با ايران برعهده داشت عمل كرد. اعضاي مجلس نمايندگان بحرين در مصوبه‌اي خواستار تعطيلي سفارت ايران در بحرين شدند. به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه الوسط چاپ منامه، اعضاي مجلس نمايندگان بحرين روز سه شنبه پيشنهادي را تصويب كردند كه در آن از دولت بحرين خواسته شده است تا به صورت فوري، سفارت ايران در منامه را تعطيل و زمين اين سفارتخانه را به مالكيت دولت بحرين برگرداند. براساس اين مصوبه، زمين و ساختمان سفارت ايران در منامه بايد به يكي از وزارتخانه يا ارگان‌هاي دولتي بحرين واگذار شود. در اين مصوبه، سفارت ايران به حمايت از قيام‌هاي مردم عليه آل خليفه و مديريت آن متهم شده است. اين اقدام مجلس بحرين، تلاشي براي سرپوش گذاشتن بر جناياتي است كه دربار آل خليفه به كمك آل سعود عليه مردم مظلوم بحرين مرتكب شده است.
* سايت حامي دولت به اصولگراياني كه از احمدي نژاد بريده‌اند هشدار داد: كاري نكنيد دكتر دهانش را باز كند! سايت "دولت يار" افزود: اگر موج تخريب دولت به همين شكل ادامه يابد و اعتراضات به اصطلاح رسانه‌اي به اغتشاشات خياباني تبديل شود و لات‌ها و شعبان بي‌مخ‌ها به سمت پاستور حركت كنند قطعاً گروه‌هاي معاند با ظاهر مشابه در آنها رخنه كرده و طولي نخواهد كشيد كشور به عرصه زد و خوردهاي خونين و بي‌قاعده تبديل خواهد شد زيرا در آن صورت كسي طرف مقابلش را نخواهد شناخت! اين سايت در ادامه، اصولگرايان منتقد دولت را با اين عبارات تهديد مي‌كند: "اين يك اخطار نيست! به عنوان برادراني كه حالا در نظر شما از فتنه سبز هم خطرناك‌تر شده‌ايم به شما نصيحت مي‌كنيم خود را به ورطه نابودي گروه‌هاي معاند قبلي نيندازيد. كاري نكنيد دكتر مهر را از دهان بردارد كه اگر چنين شود با مردم خشمگيني طرف خواهيد بود كه فتنه شما را در نيمي از روز جمع خواهند كرد. اگر مردم عمق فساد و جنايات برخي‌ها را بدانند مطمئن باشند كاخ‌هاي شما را يكي بعد از ديگري فرو خواهند ريخت."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.691 seconds.